Week 14 en 15: Karnaval en bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van michellevdn - WaarBenJij.nu Week 14 en 15: Karnaval en bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van michellevdn - WaarBenJij.nu

Week 14 en 15: Karnaval en bezoek

Blijf op de hoogte en volg

13 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Deze week zijn we lekker naar de Karnaval geweest en hebben we nogal wat problemen gehad met de wasmachine, maar voor nu lijken die weer opgelost gelukkig. Verder gezellig bezoek gehad en natuurlijk alle dagelijkse bezigheden als stage en boodschappen doen. De tijd gaat best snel hier: nog 2,5 maand. Dat betekent dus dat we al over de helft zijn. Nog 1,5 maand stage en daarna lekker een maandje vakantie vieren! Maar dat duurt nog even gelukkig, eerst kunnen jullie nog heel veel keren genieten van mijn gigantische lappen tekst..

Woensdag 26 februari
Vanochtend werd ik om 7 uur wakker omdat het knetterhard regende. Gelukkig maar dat ik vrij was anders zaten we net in de auto, of we moesten nog naar de auto toelopen, nou dan waren we in een minuut nat tot ons ondergoed.

Daarna ben ik weer lekker m'n bed in gedoken en heb ik tot 9 uur geslapen, heerlijk. ’s Ochtends lekker rustig aan gedaan en daarna Nadine weggebracht. Eenmaal thuis even geskypt met papa en mama en in huis wat opgeruimd en schoongemaakt en ook even alle foto’s op m’n laptop gezet (voor zover ze er nog niet op stonden want veel foto’s hebben we niet gemaakt de afgelopen twee weken) en even alles op mijn externe schijf geback-upt. Ben de hele dag in huis bezig geweest en toen Nadine opgehaald

’s Avonds gingen we eerst tv kijken en daarna muziek luisteren, gingen we sporten met z’n tweeën. We gingen eerst allemaal bootcamp oefeningen doen en toen nog een aerobicsfilmpje op youtube. Ik zweette me dood. Daarna besloten we spontaan naar Cabana te gaan, daar is het woensdagavond altijd leuk. Gezellig avondje gehad.

Donderdag 27 februari
Vandaag was ik ook weer lekker vrij, vrij weinig gedaan. Eerst ’s ochtends lekker rustig aan gedaan en ’s middags naar het strand nadat ik Nadine had weggebracht. Later Nadine weer opgehaald en naar huis toe.

’s Avonds met een collega even naar Bermuda geweest, was een gezellig avondje.

Vrijdag 28 februari
Vandaag had ik een beetje een off-dagje. Was denk ik ook vermoeid van de avondjes uit hiervoor en ik begin nu thuis wel een klein beetje te missen. Niet dat ik naar huis toe wil, maar we hebben natuurlijk 3 drukke maanden gehad met verhuizingen en familiebezoek en nu is het gewoon rustig hier. Nu gaat het normale leven weer verder want ondertussen ben je hier ook gewoon overal aan gewend zeg maar. Gewoon werk, booschappen, op tijd slapen, huishouden doen enz. Ik had zelfs geen zin om met de dolfijnen te zwemmen vandaag. Maar verder heb ik het nog prima naar mijn zin hier hoor, begrijp me niet verkeerd!

Verder een gezellige dag gehad op stage, het was rustig en gezellige collega’s. Heb veel achter gezeten omdat ik gewoon geen zin had.

Zaterdag 1 maart
Weer een stagedagje vandaag. Het was een rustige dag, zoals altijd in het weekend. Gezellig met mijn collega’s gekletst.

Ik heb nog een collega van mama gezien vandaag, die is op vakantie met haar gezin hier en ging ook met dolfijnen zwemmen. Heb even met haar en haar man staan kletsen, dus dat was wel grappig.

De eerste zeeleeuwenshow vanmorgen was afgelast. Er was een man die per se naar binnen wilde, ook al mag dat niet als het hek dicht is. Hij ging gewoon naar binnen (ik was er zelf niet bij) en toen moesten ze de show stoppen. Later hebben ze bij de volgende show wel twee zeeleeuwen gebruikt dus dat was om het goed te maken. Wij zijn bij die eerste show maar met collega’s bij de touchtanks gaan staan om wat over die dieren te vertellen en foto’s te laten maken van de mensen met die dieren, zodat ze toch iets te doen hadden na het aflasten van de show.

Zondag 2 maart
Vandaag is de dag van de grote Karnavalsparade (ja met een ‘k’), de Grande Marcha. Vanochtend was ik om 8 uur al wakker dus uitslapen werd hem niet. Wel lekker rustig aan gedaan, beetje op de bank tv gekeken enzo. We gingen ook de was doen alleen onze machine heeft al eigenlijk vanaf het begin dat er soms water voor de machine ligt als ie klaar is. Dit wordt tegenwoordig steeds erger en vandaag stopte de machine er zelfs halverwege mee. Erg fijn want wij moesten weg voor de parade. Er lag mega veel water voor, hij gaf een error aan en alle kleren waren nog zeiknat en zaten onder het sop. Wel even gecentrifugeerd, dat deed ie dan weer wel. Toen maar even opgehangen, zodat het niet ging stinken en toen naar de parade.

De parade was erg leuk om een keer mee te maken. Ik had er alleen wel iets meer van verwacht op de een of andere manier. Het was gewoon heel chaotisch en het waren gewoon mensen die verkleed achter een of andere wagen aan liepen. Je had dan nog mazzel als ze een beetje dansten. Maar dat ging dan ook niet tegelijk ofzo. Ik weet het niet. Vond het leuk om een keer te zien, maar het viel me wel een klein beetje tegen. We hebben niet de hele parade afgekeken want na 1, 5 uur vonden we het wel mooi, op dat moment waren we er ook al 3 uur in totaal en het was vandaag ook nog eens super warm. Gelukkig hadden we paraplu’s mee tegen de zon en ik mocht van iemand zonnebrand gebruiken, factor 70, dus ik was niet echt verbrand eigenlijk.

Thuis gingen we even bij de wasmachine kijken. Naar het filter gekeken, dat was niet echt vies, slang zat nog gewoon goed in de muur. Dus wij even met een lege trommel een korte was gedraaid, geen probleem. Vervolgens deden we de was van vanmorgen nog een keer, ook op een kort programma want hij was toch al een keer half gewassen. Nou mooi weer een error. Lekker irritant want we moesten dus weer weg. Uiteindelijk konden we wel spoelen en centrifugeren dus dat maar gedaan want hij was nu al twee keer in het sop geweest, dus het was vast wel schoon. Weer mega veel water ervoor maar het was voor nu opgelost, morgen komt de huisbazin kijken.

Om kwart voor 6 gingen we naar Aad en Ria. Voor degenen die niet weten wie dat zijn, dit zijn de broer en schoonzus van mijn oma (ze vonden ‘oom en tante van mijn moeder’ zo oud klinken, dus ik hoop dat dit beter is, haha). Onderweg natuurlijk overal opstoppingen en omleidingen door de parade, die wel al afgelopen was, dus dat duurde wat langer. We hebben eerst erg gezellig gezeten bij hun appartementje en daarna gingen we eten bij de Pirate Bay. Het was echt super gezellig. Er was reggae avond met live muziek. Het eten was ook erg lekker en het was echt gewoon een super avond. We hebben gezellig gekletst en erg gelachen. Nadine en ik nemen vaak zakjes suiker enzo mee naar huis als we het over hebben. Nu had ik thee besteld en kreeg er 10 zakjes bij om uit te kiezen. Dus Nadine en ik wilden stiekem een zakje meenemen, duwde Aad en Ria gewoon al die zakjes in onze hand, dus daar moesten we ook wel erg om lachen. Al met al hebben we 4 uur aan tafel gezeten. We hebben besloten het nog een keer over te doen alleen dan komen zij wat meer onze kant (lees: Mambo enz) op, we hebben er nu al zin in. Nogmaals erg bedankt, het was een top avondje! Lekker laat thuis, dus nu maar snel slapen.

Maandag 3 maart
Vandaag moest ik weer stage lopen, na een erg geslaagde avond gisteren. Het is de eerste van 6 dagen, dus dat wordt een lange week. Deze week komt ook de familie Huibers naar Curaçao, dus we hebben erg veel zin om ze te zien.

Toen Nadine mij had opgehaald van werk (Nadine was vrij omdat het een officiele vrije dag is) was de nieuwe wasmachine stuk... Nadine had een was gedaan en ineens begon hij heel erg herrie te maken zei ze dus ze was er heen gerend, stekker er uit getrokken. Bleek dus dat de hele trommel verzakt was.. Lekker handig dus. De huisbazin was niet zo blij. Wij hadden haar gemaild en waar het op neer kwam is dat zij ons de schuld gaf, terwijl wij niks hadden gedaan. We hadden 1 was gedraaid en die zat niet eens vol. Wij dachten dat het misschien kwam door het vervoer, ook al zijn ze voorzichtig geweest dan nog kan er iets gebeurd zijn want volgens haar deed hij het daarvoor nog prima. Ze vond dat wij een monteur moesten zoeken en betalen omdat zij die ander al betaalde maarja wij gaan dat niet betalen. Dus dat was even een heen en weer gemail, uiteindelijk zou ze nog een keer langs komen morgen om er naar te kijken. Nou we zijn benieuwd.

Ik ging ook nog boerenkool koken, zat er tijdens het koken schimmel in de pan.. We hebben namelijk vochtige keukenkastjes waar ook schimmel in staat maar omdat we de pannen enzo gewoon vaak gebruiken hebben we daar geen last van. Alleen deze pan hadden we dus nog nooit gebruikt. Dus ik m’n boerenkool tijdens het koken weer uit de pan halen, pan schoonmaken en boerenkool er weer in. Waarschijnlijk kookt de schimmel er wel uit, ik heb er gelukkig geen last van gehad.

’s Avonds lekker mijn facebook opgeruimd en weer te laat naar bed..

Dinsdag 4 maart
Vandaag weer een stage dag. Ik merk wel dat mijn stage me steeds wat meer begint te vervelen, wat best jammer is. Ik doe elke dag hetzelfde en het wordt best wel saai. Elke keer weer dezelfde shows, vervelende mensen enzovoort. Ik denk dat het wel weer over zal gaan, maar op dit moment beleef ik een stuk minder lol meer in mijn werk als voorheen. Gelukkig zijn mijn collega’s nog wel erg leuk en kan ik daar nog mee lachen en kletsen. En ik ben er ook nog niet echt aan toe gekomen echt met mijn opdracht aan de slag te gaan dus hopelijk wanneer ik dat wel doe, dat er weer iets meer uitdaging is.

Ik ging vandaag op stage eerder weg, zodat we mooi op tijd naar de Marcha di Despedida konden, de lichtjesparade. We gingen met drie van Nadine’s collega’s. Het was erg gezellig en veel leuker dan zondag. Het was precies dezelfde parade als zondag alleen nu was het niet zo heet, waren er allemaal lichtjes en het ging een stuk sneller. We konden bij een stand van een moeder van een meisje van Nadine’s werk staan (er zijn allemaal zelfgebouwde stands waar die mensen de hele avond staan, zitten, eten enz). We hebben gezellig gedanst en ook leuke foto’s gemaakt, met de mensen samen. Nadat we klaar waren gingen we nog één van de collega’s naar d’r auto brengen want die had heel ver weg geparkeerd omdat ze overal vast stond.

Om een uur of half 12 slapen, ben lekker moe van de afgelopen dagen. Morgenavond lekker even niks, hopelijk werken ook alle machines gewoon mee

Woensdag 5 maart
Vandaag wederom stage lopen. Vanmorgen had ik echt even geen zin om te gaan. Maar evengoed gewoon gegaan, ook omdat we gingen snorkelen. Eenmaal op stage was het erg leuk en gezellig met collega’s. Iedereen was er vandaag dus in de pauze was het een gezellig hok vol.

Aan het eind van de middag gingen we dus snorkelen. We gingen met Manu natuurlijk (die geeft uitleg over de dieren), Joe ging foto’s maken en dan verder met Sullie, Kristy, Ossy en Joris. Het was weer erg leuk om te doen, zijn ook weer wat leuke foto’s gemaakt. Joe heeft met Joris’ camera nog gefilmd, maar die filmpjes heb ik nog niet dus ik ben benieuwd hoe die zijn geworden.

Na het werk ben ik daar gebleven tot 6, toen kwam Nadine me ophalen. Thuis hebben we een heerlijk rustig avondje gehad. Gegeten uit de vriezer dus we hoefde lekker niet te koken en lekker op de bank gegeten. Vond het heerlijk zo’n rustig avondje, weer even ontspannen.

Donderdag 6 maart
Afgelopen dagen konden we lekker een half uurtje later van huis weg vanwege de vakanties maar vanmorgen moesten we weer normale tijd weg want de vakantie voor de reguliere scholen is voorbij en dus is het weer druk op de weg.

Heb weer een onwijs gezellig dag gehad op stage. Heb voornamelijk de hele ochtend besteed aan het versieren van twee stoelen voor een verjaardagsfeestje van een tweeling voor morgen. Was best grappig, plus ik was lekker nuttig bezig. Heb weer wat microfoon announcements (omroepen dat de shows gaan beginnen enzo) gedaan en iedereen vind ook dat ik dat in het Spaans moet doen (het staat opgeschreven) dus ik zeg het altijd wel maar dan als de microfoon uit staat, haha. Dan doet iemand anders de Spaanse. Mijn collega Chris (hij maakt altijd foto’s en reclameborden enzo) zei ook nog dat ik een goede stem had voor de microfoon, heel duidelijk en netjes maar wel als ik er zin in had. Daar kon ik me wel in vinden, haha.

Mocht vanmorgen ook nog met dolfijnen zwemmen, maar helaas lag net vandaag mijn bikini thuis omdat k gister heb gesnorkeld. Gelukkig heb ik het al vaker gedaan! Het zag er ook nog naar uit dat de dolfijnenshows en swims en encounters enz niet door zouden gaan omdat de dolfijnen niet mee wilden werken ’s ochtends. Waarschijnlijk waren ze aan het paren..

Eind van de dag ging ik nog even door de microfoon afsluiten, dus iedereen bedanken voor het bezoek en dat we hopen ze snel weer terug te zien. Nadat ik klaar was met mijn tekst riep ik heel hard 'ayooooo' dus mijn collega keek heel verbaast, maar ik had ondertussen de microfoon al uitgezet dus dat was wel grappig.

Na werk boodschappen gedaan en toen Nadine opgehaald. ’s Avonds lekker een rustig avondje gehad. Ik wilde vroeg naar bed want was echt super moe van de afgelopen dagen, vroeg op laat naar bed. Maar natuurlijk deed de wasmachine weer moelijk. We hebben nu dus (tijdelijk) een andere maar die doet raar. De was duurt dus echt mega lang en vanavond hadden we om half 8 ofzo een was er in gedaan en om 10 uur was ie nog niet klaar. En tussendoor deed ie ook gewoon steeds een half uur niks. Uiteindelijk was ik er klaar mee want ik wilde naar bed dus ik zette hem gewoon even op spoelen want er zat nog allemaal sop in. Nou dat duurde dus ook drie kwartier. Uiteindelijk maar gewoon uit gezet want als hij dan ging centrifugeren begon de wasmachine te stuiteren en na 3 sec stopte hij weer en deed ie weer niks. Dus heb de stekker er uit getrokken, was zeiknat opgehangen en naar bed. Ik was er helemaal klaar mee. Elke avond laat naar bed, gister ook laat slapen en dan uitgerekend de dag dat ik gewoon eigenlijk half 10 in mn bed wil liggen moet ik nog 1,5 uur op de wasmachine gaan wachten en weet niet hoeveel langer als we echt hadden gewacht. Hopelijk krijgen we onze oude terug en zet Stacey niet onze oude in het andere appartement waar deze dus vandaan komt.

Vrijdag 7 maart
Vanochtend vroeg weg want Nadine moest om half 8 beginnen. Op stage hetzelfde liedje als altijd. Ik merk wel dat ik langzamerhand het minder erg vind om voor grotere groepen te praten. Ik vind presentaties altijd verschrikkelijk en als ik bijvoorbeeld bij de roggen voor een kleine groep moest praten was het geen probleem maar hoe meer mensen hoe vervelender ik het vond. Niet eng, want ik ben niet bang voor mensen, maar ik vond het gewoon niet leuk. Ik loop nu ook makkelijker naar mensen toe om ze te vertellen over een show of iets dergelijks.

Nadine en ik wisten dat de Familie Huibers vandaag naar Curaçao kwamen en ook waar hun appartement (ongeveer) was. Ze zouden rond kwart voor 5 in hun appartement zijn dus Nadine kwam mij om 5 uur ophalen en zijn we meteen daar heen gereden. Was erg lachen, want ze hadden ons natuurlijk niet verwacht. We hadden ook koud bier mee dus dat vonden ze ook top natuurlijk. Hebben even daar gezeten en gedronken en daarna zijn we naar Centrum supermarkt geweest en hebben we bij de Tropen wat gegeten met z'n allen. Ik weet het, we gaan met iedereen naar de tropen maar het is vooral voor de eerste avond lekker makkelijk en ze hebben er gewoon van alles, voor niks.

Om negen uur gingen we weer naar huis, daar nog even gezeten. We hebben ook ons reisje naar Miami geboekt! Hij was sinds begin deze week al ineens goedkoper en vanavond gingen we weer kijken en was hij ineens nog ietsje goedkoper dus dat was mooi meegenomen. We gaan nu van 6 mei ( 5 mei gaan we op Zoë en Meike passen want die zijn dan vrij) tot en met 9 mei. We hebben er al erg zin in!

Zaterdag 8 maart
Vandaag weer gewoon stage, laatste dag van de 6 deze week. Op stage was het rustig, sowieso qua personeel. Bezoekers was ook niet super druk. Bij de zeeleeuwen moest ik weer het kusprogramma doen, maar vandaag vond ik dat wel prima. Het ging ook prima gelukkig. In de pauze ging ik naar het strand waar de familie Huibers en Nadine bij Cabana zaten. Ze zaten net te eten dus ben er gezellig bij gaan zitten en heb lekker wat gedronken. Daarna weer verder op het werk. Ik heb vandaag veel omgeroepen door de microfoon, begin het nog leuk te vinden ook.

Na het werk nog even boodschappen doen en daarna naar huis, eten en ’s avonds met Nick en Robin naar Zanzibar. Paula en Arend zouden ook mee, maar omdat ze waarschijnlijk eerder naar huis zouden willen en dan de weg niet zouden weten waren ze toch maar niet mee gegaan. Onwijs gezellige avond gehad, lekker gedanst. Er was nog een heel raar stel de hele tijd met elkaar aan het dansen. Een oude dikke neger met cowboyhoed en een blanke vrouw van eind 30 die onwijs bezopen was en die waren de hele tijd met elkaar aan het dansen (op het podium), super vreemd maar ook super lachwekkend. Om half 12 gingen we naar Nick en Robin, we zouden chips eten maar dat lag bij Paula en Arend en die hebben een ander appartement en lagen al te slapen. Dus toen nog maar even gezeten en daarna zijn Nadine en ik naar huis gegaan. Ik ging rond 2 uur slapen.

Zondag 9 maart
Vanochtend lekker uitgeslapen. Gister onwijs gezellige avond gehad en toch weer laat in bed. ’s Ochtends lekker rustig aan gedaan, was gedaan. De wasmachine deed het zomaar gewoon. Geen gestuiter, gebonk of centrifugeer sessies van 3 seconden met pauzes van een half uur. Dus dat was erg fijn, hopelijk blijft hij het nu gewoon doen.

Eind van de ochtend gingen we naar het strand waar de Familie Huibers al te vinden was. We hebben gezellig bij Cabana gelegen met zijn allen en ook lekker gezwommen en gekletst. Eind van de middag weer naar huis, nog even chillen en na het eten van kamer wisselen. Ben benieuwd hoe de eerste nacht is hier.

  • 13 Maart 2014 - 22:50

    Mam:

    hee Mies!

    Wat een variatie aan onderwerpen in je verhaal zeg, van feestende Karnaval (met een K) -mensen naar irritante wasmachines en huisbazen, en stages die af en toe saai gaan worden.. zo gebeurt er in 2 weken nog best veel!
    Ik vind het zo leuk dat jullie daar met Aad en Ria zo'n gezellige avond hebben gehad bij de Pirate bay, en dat jullie dat nog een keertje over gaan doen, echt erg leuk! (vindt oma vast ook!!)
    Ik zie het trouwens al helemaal voor me met die theezakjes smokkel.... :)
    En nu gezellig met Nick en familie, dat is ook altijd feest volgens mij :) Kunnen jullie ook lekker uit gaan met z'n vieren.
    Ik zie de foto's wel weer verschijnen he? Hoe meer hoe beter, haha!

    Gelukkig heb je op je stage je dipje wel weer achter de rug nu volgens mij, toch? De 2e helft van je verhaal is in elk geval weer een stuk positiever wat je stage betreft. En erg leuk dat wij nu precies weten wat je doet en waar je dat doet als je vertelt over de zeeleeuwenkus en de touchtanks.
    Grappig dat je hard Ayoo riep toen de microfoon uit stond, haha, ze zullen inderdaad wel raar gekeken hebben vlak bij je!
    De foto's van het voeren van de dieren onderwater zijn hartstikke leuk! wat is die schildpad onwijs groot als je er zo vlak bij zit, zeg!
    Enne... je stoelen zijn mooi geworden hoor!

    Heerlijk vooruitzicht hoor, die reis naar Miami! Lekker dat jullie al geboekt hebben, dan is dat ook maar vast geregeld. En dan eerst nog een dagje op Zoë en Meike passen, dat wordt ook gezellig :)

    Nou doe ze allemaal maar de groetjes...De huismannetjes, Sonja's ouders, Nick en familie, Aad en Ria...(in willekeurige volgorde natuurlijk) en tot gauw weer!

    xxx mam


  • 13 Maart 2014 - 23:18

    Pap:

    Hoi Mies, lekker verhaal weer. leest zo heerlijk weg. Het meeste
    hebben we al besproken via de Skype. Wacht vol spanning op de volgende
    verhalen . Groetjes pap

  • 16 Maart 2014 - 17:48

    Koos Schoonhoven:

    Hoi Mies,
    Tsjonge, wat een lang verhaal weer! Ik had er al even eerder naar gekeken en toen gezien hoe lang het was. Ik liet het even liggen voor een moment dat ik wat meer tijd had. Dus is het een paar dagen blijven liggen en antwoord ik deze keer wat verlaat op alles wat je schrijft.
    Er zijn een paar dingen die me opvallen in je verhaal:
    Allereerst jullie gevecht met de wasmachine. Het eindigt wat onbeslist, geloof ik? Maar ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt, vooral als je daardoor ook nog veel later op bed ligt dan je van plan was. Ik hoop dat het vervolgverhaal erover weer positief zal zijn.
    Het tweede dat me bijbleef na het lezen van alle tekst was, dat je intussen al zo bent ingeburgerd op je stageadres dat het een beetje routine begint te worden en zelfs even geen zin meer had om er naar toe te gaan. Even een dipje dus! Maar in de loop van je verhaal kwamen de gezellige en leuke dingen weer bovendrijven. Als je het weer even niet ziet zitten, denk dan aan die leuke dingen. Gelukkig zijn die er ook nog genoeg!
    Verder rapporteer je een heleboel gezelligheid, lekker eten en avondjes uit. Kijk, als je dat vaak genoeg doet houd je het wel vol! Het dipje werd vast wel een beetje veroorzaakt door de leegte die ontstond, toen je vader en moeder en Sandra en Marco vertrokken waren. Op zo'n moment is het altijd de kunst om de draad van het gewone leven weer op te pakken. Nou, dat heb je gelukkig al gauw weer kunnen doen! Trouwens: dat 'gewone leventje' daar blijft toch wel apart. Een soort werkvakantie, met een heleboel leuke dingen. Geniet er van!
    Verder ben jij daar een soort magneet, geloof ik. Al die mensen uit Nederland die daar op Curaçao en dus op jou afkomen. Eerst je naaste familie, toen Ria en Aad en nu weer de Huibertjes. En dan natuurlijk de Huismannetjes, waar je altijd wel terecht kunt. Die zorgen er allemaal samen wel voor dat je niet blijft hangen in de dipjes, als je die evengoed soms even voelt.
    Oma en ik hebben vaak tegen elkaar gezegd: nou iedereen er heen gaat, kunnen we bijna niet achterblijven. Maar we zijn dus toch evengoed maar wel achtergebleven en hebben het gebeuren samen vanuit de verte meebeleefd. En dat laatste natuurlijk vooral door jouw gezellige weblog. En vorige week kwam je mamma met het eerste deel van haar fotoboek over Curaçao, waar we ook even van mee mochten genieten. Het ziet er allemaal voortreffelijk uit. En dat hebben ze allemaal beleefd dank zij jouw stage-aanwezigheid daar - laten we eerlijk wezen! Ere wie ere toekomt!
    Mies, ik ga er langzamerhand maar eens mee stoppen vandaag. Natuurlijk eindig ik straks met mijn bekende slotzinnetje. Dat durf ik deze keer nog beter dan eerst. Ik heb namelijk een nieuw scheerapparaat aangeschaft, waardoor ik nog gladder aanvoel dan eerst.
    Dus: sterkte met de dipjes, veel plezier met alle andere momenten, waar je lol in hebt. En wat een vooruitzicht heb je nog: een heerlijke vakantie samen met Nadine op Miami-beach!
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal. En dus ook deze keer weer een kusje van je opa!

  • 17 Maart 2014 - 22:01

    Oma Ethy:

    Lieve Mies,
    Wat een geweldige verhalen weer! Jullie beleven heel wat, ook al is niet alles even leuk (vooral dat over de wasmachine) Hopelijk doet hij het nu goed! Jullie zien heel wat bekenden....... Je eigen ooms en tantes heb je nog nooit zo vaak mee gemaakt .......... Zo leer je ze ook eens van een andere kant kennen. Ook leuk dat je een vakantie hebt besproken naar Miami. Weer iets om naar uit te kijken. Maar eerst nog een paar maandjes stage lopen..... Sterkte er mee!!!! Doe alle bekenden de groeten en geniet van de leuke en bijzondere dingen die jullie mee maken! En de minder leuke dingen gaan zo voorbij.
    De groeten aan alle familieleden en bekenden! Het zijn er intussen heel wat........
    Dikke zoen! Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 16933

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: