Week 20 en 21: Stage en Quad rijden! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van michellevdn - WaarBenJij.nu Week 20 en 21: Stage en Quad rijden! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van michellevdn - WaarBenJij.nu

Week 20 en 21: Stage en Quad rijden!

Blijf op de hoogte en volg

20 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Nou laat ik beginnen met goed nieuws: Mijn filmpjes die ik twee weken geleden heb geüpload, zijn sinds donderdag ook eindelijk op mijn pagina te bewonderen. Het mocht even duren, maar dan heb je ook wat. Behalve dan dat de kwaliteit 10x slechter is dan het originele filmpje. Maar goed je kunt niet alles hebben (het visje bij de rog is trouwens niet levend hoor opa en dit is ook de manier van voeren zoals wij dat altijd doen: vis in je hand, hand op de bodem en vervolgens zwemt de rog er over heen en zuigt hem uit je hand). Nu het slechte nieuws: hier komt weer een 7 pagina’s lang verhaal ;)

Dinsdag 8 april
Vandaag lekker vrij. Vanmorgen een beetje uitgeslapen en toen even een wasje gedraaid. Tenminste, dat was het plan. De wasmachine lijkt nu toch echt overleden. Het enige wat hij nog doet is water er in pompen, verder niks. Hij draait niet, wat inhoud dat hij ook niet kan spoelen en centrifugeren (wat ik in mijn vorige verslag al even had gemeld). Gelukkig mochten we de was even bij Sonja doen, dat was wel fijn.

Het plan was om nog even aan school te gaan vandaag maar ik ben gewoon zo lang bezig geweest met die kut wasmachine, handwas, heen en weer rijden, afwas doen en verslag uploaden dat het ondertussen 4 uur was dus toen ben ik maar gaan douchen en klaar gaan maken om Nadine op te halen en daarna gingen we door naar Amanda en Wouter om te eten. Na het eten naar Jan Thiel gelopen om een ijsje te eten. Ik had een smoothie genomen. De eerste smoothie hier waar ze daadwerkelijk vers fruit er in stoppen. Maar Michelle was zo handig om hem half over tafel heen te gooien dus toen heb ik hem maar met mijn rietje van de tafel afgezogen. Goed voor de weerstand. Daarna weer terug gelopen, even gedag gezegd tegen Amanda en Wouter want die gaan weer naar huis en toen de auto terug gebracht naar Reijer en lekker naar huis.

Woensdag 9 april
Vandaag stage, weinig bijzonderheden. Coral de zeeleeuw gaat nu wel weer kusprogramma’s doen, maar verder is ze nog steeds niet helemaal zoals ze zijn moet.

Kelly ging vandaag met kinderen praten die kwamen voor hun spreekbeurt dus ik ging bij Kelly zitten om mee te kijken/luisteren, alleen jammer dat ze alleen wilde weten wat we deden met recycling. Nouja niet zoveel. Kelly vertelde dat we bakken hebben voor blikjes en flesjes en dat dat eigenlijk alles is. Ik zei nog wel dat we misschien konden noemen dat we alle vis die als voer dienen ook helemaal voeren en daarvan niks weggooien. Vond ie wel een goed idee. Is niet helemaal recyclen, maar we zorgen wel dat er niks weg gegooid wordt. Wij krijgen restjes van de dolfijnen en zeeleeuwen, die gebruiken wij wee voor onze shows en wat wij over hebben aan goede vis gaat naar animal encounters en kapotte vis of restjes gaan naar de schildpadden. Daarna moest ik die kinderen nog even rondleiden.

Toen ik ’s middag de schildpadden ging voeren werd ik door een Fregatvogel in m’n vinger gebeten. Die cirkelen altijd boven in de lucht als ik aan het voeren ben, maar deze nam dus een duikvlucht naar mijn hand met vis en had toen mijn vinger te pakken. Lekker een wondje, stelde op zich weinig voor maar niet echt lekker dat ik toen nog een paar minuten met mijn hand in de visresten zat.. Vervelend wondje want het wil niet echt dicht gaan, gelukkig is het wel gewoon schoon. Gaat vanzelf wel weer dicht, zal even geduld moeten hebben.

’s Avonds weer naar de bingo, helaas niks gewonnen. Was wel gezellig, er waren ook nog twee collega’s van Nadine.

Donderdag 10 april
Vandaag weinig bijzonderheden op stage, ben wel weer opgeschoten met mijn opdracht gelukkig. Nou dat was het wel weer..

Vrijdag 11 april
Vandaag waren Mama en Marit jarig! Wel gek dat ik er niet ben, maar heb voor allebei wel een kaartje laten bezorgen. Bij Marit eentje met foto’s van ons samen en bij mama eentje waar op stond: ‘ouwe taart’. Nou top toch?

Verder had ik gewoon stage vandaag. Weinig bijzonderheden en het was redelijk qua bezoekers. Niet super druk, niet super rustig. Verder met collega’s gezellig gehad, normale shows gedaan en wat aan mijn opdracht gezeten. Gelukkig is er toch ook een hoop informatie die ik nodig heb al beschikbaar vanuit het park en kan ik die dus gewoon gebruiken in plaats van alles van internet af te halen. Dit is wel weer handig.

Na stage ben ik zelf naar huis gereden, Nadine had de sleutels gebracht. Nadine ging op werk met collega’s eten. Ik was ook uitgenodigd maar ik vond dat ze dat gewoon gezellig met hun moest doen, ik ken ze tenslotte niet allemaal en degene die ik ken, ken ik ook niet echt goed. Rond 9 uur ging ik Nadine weer ophalen.

Zaterdag 12 april
Op stage was het ’s ochtends onwijs druk, gebeurt nooit op zaterdag. Er was een bus met toeristen binnen, waarschijnlijk van een van de twee cruiseschepen in de haven. We waren met 5 vandaag dus dat was redelijk druk. Heb ook veel achter gezeten en aan mijn opdracht gewerkt. En ineens was het alweer 4 uur. Toen nog even wachten, computeren, in de rondte lopen en toen weer naar huis. Wel in m’n pauze nog even met papa en mama geskypt, die zijn de dagen al aan het af tellen. Er hangt nog net geen kalender waar je van die stickers op moet plakken. Misschien komt die nog wel.

Toen ik thuis kwam ging Nadine vrijwel meteen weg. Ze ging oppassen op Elena, van Arina. Dat is een vriendin van Sonja en Elena heeft ook bij Nadine op de opvang gezeten, al zat ze niet bij Nadine in de groep. Dus ik heb een lekker avondje thuis gehad. Kwam erachter dat achterop mijn benen een witte korte broek staat.

Zondag 13 april
Vandaag lekker vrij. Eerst maar even onze grote vriendin Stacey gemaild over de wasmachine, daarna richting strand.

Op het strand viel het een beetje tegen, het was niet zo mooi weer en het waaide hard. Om half drie ongeveer alweer naar huis en toen een beetje thuis gestudderd. Even een was gedraaid. Jaja, Stacey heeft onze oude wasmachine die weer gemaakt is terug gezet in ons washok. Goede nieuws is: we kunnen weer wassen, slechte nieuws: Stacey wil ons laten opdraaien voor de kosten. Nou lekker is dat. En we kunnen er niks tegen doen want we hoeven straks nog maar een halve maand huur te betalen en de borg is een hele maand huur. Dus we kunnen ook niet zeggen: dan betalen we lekker geen huur want dan lopen we nog de helft van ons geld mis. Maar goed we wachten het eerst maar even af, hopelijk is het niet zo veel en misschien kunnen we het verhalen op onze verzekering. We kunnen in ieder geval weer gewoon onze eigen was doen dus daar zijn we al blij mee voor nu. En laten we hopen dat dit het einde is van het ellenlange saaie verhaal over onze wasmachine.

Maandag 14 april
Vandaag stage. Het was een redelijk drukke dag voor een maandag. Ben vandaag nog lekker gebeten door Pinky de flamingo. Ze hebben dan misschien geen tanden maar zo’n snavel kan toch ook best pijn doen. Op zich valt het wel mee, ik ben wel wat gewend maar na afloop staat er toch de hele dag een lekkere snavelafdruk in m’n arm en ook blauwe plekjes. Maar goed, gaat wel weer over. Eentje beet ook in m’n bil want ik liep gebukt achteruit om hem weg te jagen (ik had Pinky vast dus kon niet anders). Mijn collega stagiaire is erg bang voor de flamingo’s maar die was al heel dapper de flamingo’s weg aan het jagen en ze durft dat ook niet Pinky vast te houden omdat die soms ook bijt, alleen deze flamingo laat zich nooit zo wegjagen dus ik dacht ik probeer het gewoon zo, nou toen beet ie in m'n kont. Maar daar zat nog een broekje tussen dus dat voelde ik amper.

Verder nog heel erg de slappe lach gekregen met Ossy toen Chris (die is fotograaf en ontwerpt altijd van alles) een filmpje liet zien. Hij zit in het kantoor naast onze kantine, samen met Joe en Manu, dus die deur staat altijd open. Ik en Ossy liepen naar binnen zegt ie: You wanna join our team too? (hij praat engels omdat Joe er ook bij zat en sowieso praat iedereen hier alles door elkaar) dus ik heel geïnteresseerd vragen wat ze gingen doen. Liet hij een filmpje zien: bubble footbal. Nou we gingen helemaal stuk, we kregen helemaal de slappe lach. En ook al verwachten jullie er nu waarschijnlijk heel veel van en valt het alleen maar tegen, hier is de link: https://www.youtube.com/watch?v=cl98-HwR15s .

Dinsdag 15 april
Vandaag maar weer een stage dag. Overdag was alles gewoon zoals anders. Normale shows gedaan, normale werkzaamheden, aan mijn opdracht gewerkt. Aan het eind van de middag gingen we in het kantoor een filmpje bekijken die Kelly mee had genomen. Het was een filmpje van hem van meer dan 20 jaar geleden. Hij zat toen met twee anderen in een soort acrobatiek groepje. Was erg grappig hij was best wel goed, we waren echt met zijn tienen aan het kijken. Kelly had dit trouwens meegenomen omdat ik een keer youtube filmpjes aan het kijken was van een optreden van dansen toen ik en mies nog danste en dat zag Kelly toen. Dus toen heb ik het uitgelegd en toen vertelde hij dat en zou hij zijn filmpje meenemen, dat was ondertussen wel al ruime een maand geleden. Maar beter laat dan nooit he.

Daarna wilde Kelly dus nog een of andere act gaan doen, met mij! Nou ik moest heel hard lachen en de rest ook trouwens. Kelly kan daarin zo lekker overtuigend zijn en helemaal enthousiast over zijn eigen idee. Ik was het slachtoffer omdat ik als eerste van de stagiaires die er nu zijn, weg ga. Uiteindelijk hoefde ik geen drol te doen, maar Kelly had Joe zo gek gekregen mee te werken (gelukkig is joe erg sterk, want het is maar een klein kereltje). Joe moest op zijn handen en knieën gaan staan, waarna Kelly Joe zijn buik vasthield en ondersteboven op Joe zijn rug ging staan. (dit allemaal midden in het Sea Aquarium terwijl we nog niet gesloten waren, gelukkig was het erg rustig) Ik moest er toen achter gaan staan en dan tussen Kelly zijn benen. Nou de foto’s zijn erg charmant geworden, ik had onwijs de slappe lach en mijn collega’s natuurlijk ook. Erg hard gelachen en erg gezellig gehad met mijn collega’s!

Woensdag 16 april
Vanmorgen was gigantisch druk. ’s Ochtends waren Lahya en ik maar met zijn tweeën! Dit betekende dat wij dus alle taken die voor 9 uur uitgevoerd moeten worden met zijn 2en moesten doen. Nou ik ben maar begonnen met de vis. Dit doen we normaal met zijn tweeën maar nu kon het niet anders. Om 9 uur moesten we ook de haaienshow doen, dus met een beetje gehaast, geren en iets later beginnen (Lahya was er wel dus die kon mij roepen als het nodig was alleen er liep geen kip dus dat scheelde). Ossy was met de Pelican Boat toeristen van het cruise schip aan het halen dus die kwam half 10. Riyah mocht met Substation mee vanochtend dus die was er ook niet en Kelly was ziek. Om kwart voor 10 waren de haaien pas af, een kwartier later dan normaal. Toen meteen door naar de zeeleeuwen want die begint om die tijd. Om vijf voor half 11 was ik klaar, toen was de dolfijnshow dus dat betekent dat ik niks kan doen. Dus ik had even 10 minuten pauze (had als sinds 7 uur niks meer gegeten) maar nog niet alle taken van ’s ochtends waren uitgevoerd dus toen ging ik nog maar even de boot schoonmaken. Daarna mocht ik meteen door me aquariumtour. Op de terugweg voer voor de flamingo’s meegenomen en daar de stenen schoongespoten want daarna mocht ik ook die show doen. Nou wat een kut mensen. Twee kinderen in het speciaal. Ze waren Spaans en ik wilde ze de bak geven zodat ze konden voeren, nou dat snapte ze niet. Toen kwam een van die flamingo’s te dichtbij, ging een van die kinderen schoppen! Nou ik spreek geen Spaans maar ik maakte wel even duidelijk dat dat niet kon. Als ze Nederlands of Engels hadden gesproken had ik ze meteen naar buiten gestuurd (het mogen dan soms kutbeesten zijn, je gaat ze niet schoppen). Gelukkig had Riyah het ook gezien dus die kwam ze even in het Spaans toespreken dat als ze wilden voeren ze gewoon even die bak moesten vasthouden en dat ze anders weg moesten want er waren anderen die wel wilden voeren en ook dat ze zeker die flamingo’s niet mogen schoppen. Nou toen werkte ze gelukkig mee. Om kwart voor twaalf waren de flamingo’s klaar en toen mocht ik meteen weer naar de zeeleeuwen. Dit keer wilden er natuurlijk weer mensen naar binnen lopen tijdens de show (ook al zat de hele tribune helemaal vol..) maar verder ging het wel aardig. Toen ik terug kwam mocht ik meteen weer door naar de haaien en om kwart over 1 kon ik eindelijk, een kwartier te laat, pauze gaan houden. Tot 2 uur gepauzeerd, toen weer flamingo’s gedaan tot half 3 en eigenlijk moest ik ook aquariumtour doen, maar die had Ossy voor me overgenomen.

Ik heb dus van 9 tot half 3 elke show gedaan die ik maar kon doen. Nou ik kan je vertellen ik was er niet blij mee. Ik vind het geen probleem als het druk is en ik hard moet werken, maar wel als ik ingepland sta voor 9 shows en een collega in eerste instantie maar voor 3. Dit kwam omdat we niet wisten hoe laat ze terug zou zijn van substation maar toch werd het ook nadat ze op tijd terug was ook niet meteen aangepast. Uiteindelijk heb ik 8 shows gedaan en zij toch nog 5 dus dat viel wel mee.

Donderdag 17 april
Vandaag weer een drukke dag op stage. Gelukkig dit keer wel met genoeg collega’s en ook was er een nieuwe tourguide. De tweede zeeleeuwenshow werd nog afgelast omdat er een meneer ging opstaan en per se weg wilde lopen terwijl we zeiden dat dat niet mocht. Dus dat was erg handig.. Gelukkig verder geen mensen die daar over klaagden (wat overigens wel begrijpelijk zou zijn).
Tussendoor heb ik aan mijn opdracht gewerkt. Ik heb alle informatie samengevoegd en ben foto’s gaan uitzoeken. Wat best nog een werk is. Eerst eens even kijken wat voor foto’s ik wilde hebben en waar, vervolgens uitzoeken waar ik ze vandaan ging halen. Ik had keus uit: eigen foto’s, foto’s van mama, foto’s van Sandra, foto’s van het Sea Aquarium, van Dolphin Dcadamy en van Animal Encounters. Nou ik ben een heel eind opgeschoten, maar klaar ben ik nog niet.

Begin met nu wel te realiseren dat het binnenkort klaar is, wat toch wel erg jammer is. Wat dat betreft haat ik stages, altijd maar weer afscheid nemen. Maar goed, als ik klaar ben moet ik meteen op zoek naar een volgende stage.

’s Avonds nog een was gedraaid, lekker gerelaxt en toen ik de was uit de machine ging halen zag ik een kakkerlak, en niet zo’n kleintje ook. Hij zat in het washok maar had zich al heel snel weer verstopt achter een opgerold vloerkleed. Ik bleef nog best rustig maar nu zit hij daar dus nog. Toen liepen we het trappetje af naar beneden om de was op te hangen, zat er dus net zo’n grote op de muur! Die maar even gekillt (en gelukkig lag die andere de volgende dag dood in het washok, ik had daar ook in de rondte gespoten namelijk)

Vrijdag 18 april
Gister voor ik ging slapen kwam ik op internet een vacature tegen voor een stageplek bij de Dierenbescherming, afdeling Noord-Holland noord. Laat deze nou toevallig in Alkmaar zitten. Het leek mij een geschikte stage voor mijn volgende stage, want er stond bij afstudeerstage/onderzoek. Ik heb meteen even school gemaild gister voor ik ging slapen, hopend op antwoord vanmorgen. Nou dat had ik. Op zich keurde ze de stage niet af, dus dat was goed nieuws. Verder zei ze wel dat ik eerst een stageplan moet sturen naar haar met mijn cv en al mijn sollicitatiebrief. Daarna moet zij het goedkeuren, dan stuurt ze me door naar een andere lerares die de contactpersoon van de dierenbescherming is en dan pas als alles goed is gekeurd mag ik een brief sturen. Nou niet echt lekker handig dus. Maar goed meteen vanavond maar even begonnen met mijn verslag. Ben al een heel eind, cv is aangepast en sollicitatiebrief is ook al under construction.

Vandaag lekker naar het strand. We hebben heerlijk gelegen van een uur of 10 tot half 3. Ik heb weer een heel gezwel, dankzij mijn muggenvrienden. Dit keer op mijn bil, nouja aan de zijkant dan. Het wordt steeds leuker...

Vanmiddag met mama geskypt en ook een beetje met papa, hij zat erbij. Even verteld over mijn stageplannen en zij zei dat ik ook maar inderdaad toch zo snel mogelijk moet gaan beginnen met mijn stageplan. Ik twijfelde omdat ik dus ook nog bezig ben met mijn opdracht voor stage die ik z.s.m. af wil hebben. Nu probeer ik het allebei maar een beetje te doen. Tijdens het skypen heeft Nadine het hele huis zon beetje schoongemaakt, dus dat was heel fijn. Ik heb later nog even gedweild en een was opgehangen, de rest was al gedaan.

Toen lekker gegeten, nog even dus aan mijn stageplan gewerkt en toen lekker tv gekeken. Daarna nog even spullen gepakt voor morgen en als laatste nog even aan mijn stagenopdracht gewerkt. Nu lekker naar bed want morgen gaan we quad rijden!

Zaterdag 19 april
Vanmorgen gingen we quad rijden! Nou het was echt mega gaaf. In het begin was het even uitvinden hoe hard je nou precies gas moet geven enzo maar dat ging al gauw goed. We begonnen met 6 single quads en 1 dubbele en dan nog 2 begeleiders. Nou die mensen op die dubbele quad konden of durfde dus echt niks super vervelend want we moesten steeds wachten. Uiteindelijk is 1 gids met hun achtergebleven met hen en is die ander met ons zessen op pad gegaan. Echt echt super gaaf. We gingen eerst een heel stuk over de weg naar Sint Jorisbaai, aan de oostkant van het eiland. Vanaf daar reden we dus door super mooi maar ook ruig gebied. Allemaal rotsen, gaten en ook hele diepe quadsporen. Ben 3 keer bijna de bosjes ingereden omdat ik even niet weer wist hoe ik moest sturen, maar verder was het super gaaf! De gids maakte nog foto’s dus dat was leuk. We zijn als eerst gestopt bij de Aloë vera farm, even wat gedronken en we konden ook spullen kopen. Daarna gingen we dus het ruige gebied in en toen zijn we nog gestopt bij een grot, super cool. Gingen we ook omhoog klimmen, door de grot heen, en hadden echt een top uitzicht vanaf daar. Toen weer verder en nog gestopt bij L’aldea, een Braziliaans restaurant waar ze ook allemaal dieren hebben. Nog even op de foto met de vogel, wat drinken en toen weer terug richting beginplaats. We kregen een cd met daarop de foto’s die de gids gemaakt had dus dat was erg leuk! We waren echt mega mega stoffig en zelfs na het douchen had ik nog viezigheid op m’n been zitten. mijn witte washandje was zeg maar dezelfde kleur als mijn lichtbruine handdoeken..

Daarna even gerelaxt, foto’s op de computer gezet en eind van de middag richting John en Sonja en de meiden om Zoë nog haar verjaardagscadeautjes te geven en gezellig te eten. We hadden cadeautje voor Zoë en ook nog een paar cadeautjes voor allebei. Nou ze waren helemaal gelukkig ermee. We hadden namelijk een boekje waar je dan alleen maar met water overheen hoefde te gaan en dan werd het een verftekening en een neptelefoon met daarin make up. Het grote cadeau voor Zoë was klei. Dat vond ze ook leuk, maar vanavond waren toch vooral de andere twee interessanter. Maar de klei komt nog wel als ze er mee gaan spelen. Daarna nog met z’n vieren een filmpje gekeken en toen weer naar huis.

De meeste foto's zijn van het quadrijden, verder heb ik ook niet zo veel gedaan deze twee weken. Maar er komen nog wel een paar foto's later, die wel van deze week waren maar die ik nog niet heb. Heb ik in ieder geval voor de volgende keer weer foto's.

ayoooo

  • 20 April 2014 - 10:23

    Pap:

    Zo, en jij zegt dat je weinig gedaan hebt. volgens mij had je het mega druk. misschien met je de flamingo terug bijten . Dat deed Ton vroeger ook een keer toen hij door onze hond gebeten werd. we hoorden uit de gang eerst aauw, en toen pieeep. ze waren toen allebei nog erg klein
    ja, de tijd vliegt op het moment, ja staat straks zomaar weer op het vliegveld met je koffers. Maar nog eerst even lekker genieten en op vakantie.
    groetjes van hier xxx

  • 20 April 2014 - 16:32

    Mam:

    Hee Mies!

    Nou zeg, lekker bijtweekje heb je achter de rug! Muggen, flamingo's, fregatvogels.. ze weten je wel te vinden! Met als dieptepunt dan wel die beet in je bil, haha! Nou ja, je krijgt er een steeds betere weerstand van zullen we maar zeggen... Trouwens, die foto van je kletsende flamingovrienden is ook grappig!
    Je schiet lekker op dus met je stageopdracht, dat is mooi want je hebt nog maar een weekje inderdaad, wat gaat het hard...en nee het is zeker nooit leuk als je weer afscheid moet nemen van je stageplek en alle collega's, maar daar wordt het misschien wel het lastigst tot nu toe omdat het natuurlijk wel een heel speciale stageplek was. Je hebt ook wel een hoop lol gehad met je collega's zo te lezen! O ja, en neem schone kleren mee je laatste dag....
    En gelukkig mag je nog een keer met de dolfijnen zwemmen als toetje :)
    Nou jullie quad tochtje zag er wel super uit hoor! Ik hoorde dat Marco al jaloers was...
    Leuk dat je daardoor weer op plekken bent geweest waar je nog nooit geweest was! Jullie zagen er in elk geval heel stoer (en stoffig) uit!
    Ik ben blij dat de cadeautjes voor Zoë en Meike in de smaak vielen :) Of Sonja ook blij is met die make-up zal ik haar maar niet vragen, haha!
    Nou succes met je opdracht, en maak alles de komende week vooral nog heel bewust mee, voor je het weet is je stage weer om....!!
    Tot op Skype weer! Dikke kus, mam

  • 20 April 2014 - 16:39

    Mam:

    O ja, dat filmpje van dat bubble footbal is geweldig! Haha, lijkt me super om te doen :-)

  • 21 April 2014 - 12:55

    Oma Ethy:

    Lieve Mies,
    Wat een verhaal weer! Zijn alle beten, prikken en andere "diervriendelijke "aandenkens weer wat genezen? Lees ik nu goed dat je nog maar een week stage loopt in het Zeeaquarium? Wat gaat de tijd hard! Ik hoop voor jullie dat je een goede oplossing vindt voor de kosten van de wasmachine.
    Ben ook erg benieuwd of je terecht kunt op je eindstage-adres in Alkmaar. Zou wel mooi in de buurt zijn! Ik sprak gisteren Nick Huibers nog en die heeft genoten, ook in het aquarium! Goed om te horen! De foto's van de quad-rit zijn ook leuk! Blijf voorzichtig doen, geniet nog heel erg, sterkte met je stage en de daarbij behorende opdracht en groeten aan alle bekenden!
    Dikke zoen, Oma

  • 27 April 2014 - 12:51

    Koos Schoonhoven:

    Hoi Mies, wat een leuk verslag. Je laatste? Als ik alles overzie wat je daar beleefd hebt, zal je er vast later met heimwee aan terug denken. Het is niet alles rozengeur en manenschijn, maar je beleeft er echt mooie avonturen en hebt er onvergetelijke ervaringen. Die tocht met de quad lijkt me fantastisch! Het zijn ook heel leuke foto's, die ervan gemaakt zijn.
    Dus je stage is nu echt voorbij. Wat is die tijd snel gegaan. Heb je er al over nagedacht wat je ervan het meest zal gaan missen, de mooie en de minder mooie ervaringen? Maar hoe dan ook: dit is een ervaring die je in je hele verdere leven in flitsen zal blijven herinneren!
    Ik wens je een fijn weekje toe op Miami-beach! Lekker even ontspannen, maar je zult ook vast niet vergeten om daar om je heen te kijken en wat meer indrukken op te doen dan alleen van het strandleven. Je komt op 22 mei weer terug op de Nederlandse bodem, heb ik begrepen. Dat is nog ruim 3 weken verder, dus je kunt in de komende weken nog lekker van een verdiende vakantie genieten! Veel plezier en natuurlijk............ook nu weer een kusje van je opa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 16860

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: